Ogłoszenie nr 341505 - 2016 z dnia 2016-11-10 r.
Odolanów:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 331961-2016
Data: 27/10/2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina i Miasto Odolanów, Krajowy numer identyfikacyjny 25085512700000, ul. Rynek  11, 63430   Odolanów, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 62 733 15 81, e-mail zp@odolanow.pl, faks 62 733 38 92.
Adres strony internetowej (url): www.bip.odolanow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu oraz zmiana sposobu użytkowania części budynku byłego dworca PKP w Odolanowie z przeznaczeniem na dzienny dom seniora SENIOR WIGOR. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie nw. prac: 2.1 Roboty elektroenergetyczne Zakres prac obejmuje: 1. Linie zasilające, 2. Oprawy oświetlenia, 3. Instalacja niskonapięciowa, 4. Uziemienie ochronne, 5. Pomiary końcowe. W kosztorysie ofertowym Oferent nie wycenia działu 3 Instalacja elektryczna zewnętrzna poz. 10.d.3, 11.d.3 przedmiaru robót branży elektroenergetycznej. 2.2 Roboty sanitarne Zakres prac obejmuje: 1. Instalacja gazowa, 2. Instalacja c.o i c.t., 3. Instalacja kanalizacji sanitarnej 4. Instalacja wodociągowa, 5. Instalacja ppoż., 6. Wentylacja mechaniczna, 7. Technologia kotłowni W kosztorysie ofertowym Oferent nie wycenia działu 7 Klimatyzacja poz. 175.d.7 przedmiaru robót branży sanitarnej. 2.3 Roboty budowlane Zakres prac obejmuje: 1. Wymiana wycieraczek zewnętrznych z profili stalowych - 2szt, 2. Demontaż płytek ceramicznych ściennych i podłogowych, 3. Rozbiórka posadzki dla całej powierzchni podlegającej adaptacji, wykonanie nowej posadzki wg zestawienia materiałowego przegród, 4. Skucia tynku, należy przyjąć ok 30% powierzchni sufitów i ścian, 5. Wymiana stolarki drzwiowej i okiennej za wyjątkiem okien znajdujących się w połaci dachowej, wg części graficznej, 6. Wykonanie izolacji termicznej od wewnątrz poprzez płyty izolacyjne Multiporlub równoważne, 7. Wykonanie tynków i zabudów systemowych, malowanie, płytki na ścianach, 8. Wymiana parapetów wewnętrznych, 9. Montaż sufitów podwieszanych oraz okładzin sufitowych, 10. Wykonanie otworów w stropie żelbetowym, demontaż komina, 11. Likwidacja otworów kanałów wentylacyjnych, 12. Prace związane z poddaszem nieużytkowym seg.D, 13. Wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych do głównego wejścia oraz montaż balustrady, 14. Wyposażenie pomieszczeń (zestawienie wyposażenia wyszczególnione na str. 24 oraz 26 projektu budowlanego branży architektoniczno – konstrukcyjnej). Uwagi ! W pom. 02 Szatnia seniorów i personelu Oferent wycenia 2 szt. ławki wymiary: 180 x 40 cm, wysokość siedziska: 40 cm), Oferent nie wycenia routera. 15. Dodatkowe wyposażenie (zestawienie wyposażenia wyszczególnione na str. 33 projektu budowlanego branży architektoniczno – konstrukcyjnej). Zadanie jest współfinansowane ze środków Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w ramach Programu Wieloletniego Senior-WIGOR na lata 2015-2020. Zadanie jednoroczne, edycja 2016. W związku z powyższym termin realizacji zadania nie może ulec zmianie i jest ostateczny! Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo.W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważne.Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z ustawą prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 ze zm.). Zaleca się aby wykonawcy dokonali wizji lokalnej w miejscu realizacji Inwestycji w celu oceny dokumentów przekazanych w ramach danego postępowania przez Zamawiającego.Zamawiający zastrzega, że poniższe rodzaje czynności wymagają zatrudnienia na postawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę: Zamawiający wymaga, aby co najmniej 1 osoba wykonująca czynności polegające na wykonywaniu prac ogólnobudowlanych była zatrudniona na podstawie umowy o pracę.Wykonawca udokumentuje zatrudnienie tych osób w następujący sposób: poprzez złożenie oświadczenia na formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SIWZ). Zamawiający jest uprawniony do kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań w następujący sposób: każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi usługi. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi usługi w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę. Przewiduje się następujące sankcje za niespełnienie ww. wymagań Za niedopełnienie wymogu zatrudniania Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości iloczynu kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudniania Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy) i liczby miesięcy w okresie realizacji Umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu – za każdą osobę poniżej liczby wymaganych Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę wskazanej przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
W ogłoszeniu powinno być: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu oraz zmiana sposobu użytkowania części budynku byłego dworca PKP w Odolanowie z przeznaczeniem na dzienny dom seniora SENIOR WIGOR. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie nw. prac: 2.1 Roboty elektroenergetyczne Zakres prac obejmuje: 1. Linie zasilające, 2. Oprawy oświetlenia, 3. Instalacja niskonapięciowa, 4. Uziemienie ochronne, 5. Pomiary końcowe. W kosztorysie ofertowym Oferent nie wycenia działu 3 Instalacja elektryczna zewnętrzna poz. 10.d.3, 11.d.3 przedmiaru robót branży elektroenergetycznej. 2.2 Roboty sanitarne Zakres prac obejmuje: 1. Instalacja gazowa, 2. Instalacja c.o i c.t., 3. Instalacja kanalizacji sanitarnej 4. Instalacja wodociągowa, 5. Instalacja ppoż., 6. Wentylacja mechaniczna, 7. Technologia kotłowni W kosztorysie ofertowym Oferent nie wycenia działu 7 Klimatyzacja poz. 175.d.7 przedmiaru robót branży sanitarnej. 2.3 Roboty budowlane Zakres prac obejmuje: 1. Wymiana wycieraczek zewnętrznych z profili stalowych - 2szt, 2. Demontaż płytek ceramicznych ściennych i podłogowych, 3. Rozbiórka posadzki dla całej powierzchni podlegającej adaptacji, wykonanie nowej posadzki wg zestawienia materiałowego przegród, 4. Skucia tynku, należy przyjąć ok 30% powierzchni sufitów i ścian, 5. Wymiana stolarki drzwiowej i okiennej za wyjątkiem okien znajdujących się w połaci dachowej, wg części graficznej, 6. Wykonanie izolacji termicznej od wewnątrz poprzez płyty izolacyjne Multiporlub równoważne, 7. Wykonanie tynków i zabudów systemowych, malowanie, płytki na ścianach, 8. Wymiana parapetów wewnętrznych, 9. Montaż sufitów podwieszanych oraz okładzin sufitowych, 10. Wykonanie otworów w stropie żelbetowym, demontaż komina, 11. Likwidacja otworów kanałów wentylacyjnych, 12. Prace związane z poddaszem nieużytkowym seg.D, 13. Wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych do głównego wejścia oraz montaż balustrady, 14. Wyposażenie pomieszczeń (zestawienie wyposażenia wyszczególnione na str. 24 oraz 26 projektu budowlanego branży architektoniczno – konstrukcyjnej). Uwagi ! W pom. 02 Szatnia seniorów i personelu Oferent wycenia 2 szt. ławki wymiary: 180 x 40 cm, wysokość siedziska: 40 cm), Oferent nie wycenia routera. 15. Dodatkowe wyposażenie (zestawienie wyposażenia wyszczególnione na str. 33 projektu budowlanego branży architektoniczno – konstrukcyjnej). Zadanie jest współfinansowane ze środków Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w ramach Programu Wieloletniego Senior-WIGOR na lata 2015-2020. Zadanie jednoroczne, edycja 2016. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo.W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważne.Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z ustawą prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 ze zm.). Zaleca się aby wykonawcy dokonali wizji lokalnej w miejscu realizacji Inwestycji w celu oceny dokumentów przekazanych w ramach danego postępowania przez Zamawiającego.Zamawiający zastrzega, że poniższe rodzaje czynności wymagają zatrudnienia na postawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę: Zamawiający wymaga, aby co najmniej 1 osoba wykonująca czynności polegające na wykonywaniu prac ogólnobudowlanych była zatrudniona na podstawie umowy o pracę.Wykonawca udokumentuje zatrudnienie tych osób w następujący sposób: poprzez złożenie oświadczenia na formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SIWZ). Zamawiający jest uprawniony do kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań w następujący sposób: każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi usługi. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi usługi w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę. Przewiduje się następujące sankcje za niespełnienie ww. wymagań Za niedopełnienie wymogu zatrudniania Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości iloczynu kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudniania Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy) i liczby miesięcy w okresie realizacji Umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu – za każdą osobę poniżej liczby wymaganych Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę wskazanej przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 8
W ogłoszeniu jest: data zakończenia: 26/12/2016
W ogłoszeniu powinno być: 28/02/2017

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest: Data: 14/11/2016, godzina: 09:30,
W ogłoszeniu powinno być: Data: 16/11/2016, godzina: 09:30,

II.2) Tekst, który należy dodać
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 9
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Część I - wyremontowanie i zaadoptowanie 7 pomieszczeń (zgodnie z załączonym rzutem parteru rys. A1 - pom. 01 wiatrołap, pom. 02 Szatnia, pom. 03 Pom. relaksu, pom. 08 korytarz, pom. 09 toaleta, pom. 010 pom. pielęgniarki , pom. 011 Pom. Klubowe) wraz z zakupem wyposażenia dla wszystkich pomieszczeń w celu realizacji całego zadania (część I i część II) zgodnie z SIWZ do dnia 23/12/2016 r. umożliwiającym funkcjonowanie Dziennego Domu Senior Wigor. Część II - pozostały zakres prac w pomieszczeniach 012-025 zgodnie z rzutem parteru rys. A1 do dnia 28.02.2017 r.