Ogłoszenie nr 624537-N-2017 z dnia 2017-11-29 r.

Gmina i Miasto Odolanów: Dostawa i montaż wyposażenia Dziennego Domu Senior + w Odolanowie - 3 postępowanie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Odolanów, krajowy numer identyfikacyjny 25085512700000, ul. Rynek  11 , 63430   Odolanów, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 62 733 15 81, e-mail zp@odolanow.pl, faks 62 733 38 92.
Adres strony internetowej (URL): www.odolanow.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.odolanow.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.odolanow.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.odolanow.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie na adres wskazany poniżej
Adres:
Gmina i Miasto Odolanów Rynek 11 63-430 Odolanów Polska

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia Dziennego Domu Senior + w Odolanowie - 3 postępowanie
Numer referencyjny: ZP.271.2.34.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
tylko jednej części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Pom. 01 WIATROŁAP 1. Ławka 1 szt. Wymiary: min. 160 x 40 cm, Wysokość siedziska: min. 40 cm. Konstrukcja ławki do szatni wykonana z profili stalowych, malowanych lakierem proszkowym. Siedzisko ławki wykonane z listew drewnianych malowanych lakierem bezbarwnym. Kolor do ustalenia z inwestorem. Pom. 02 SZATNIA SENIORÓW I PERSONELU 2. Szafa odzieżowa 1 osobowa metalowa - 24 szt. Wymiary: min. 59 x 30 cm, Wysokość: min. 180 cm, Wysokość cokołu: min. 50 mm. Szafa metalowa odzieżowa przeznaczona do przechowywania odzieży seniorów oraz pracowników. 3. Szafa odzieżowa 1 osobowa metalowa z siedziskiem - 6 szt. Wymiary: min. 59 x 30 cm, Wysokość: min. 180 cm, Wysokość cokołu: min. 50 mm. Szafa metalowa odzieżowa przeznaczona do przechowywania odzieży seniorów oraz pracowników. 4. Ławka 1 szt. Wymiary: min. 180 x 40 cm, Wysokość siedziska: min. 40 cm. Konstrukcja ławki do szatni wykonana z profili stalowych, malowanych lakierem proszkowym. Siedzisko ławki wykonane z listew drewnianych malowanych lakierem bezbarwnym. Ławka z półka na obuwie. Pom. 03 POMIESZCZENIE RELAKSU 5. Kanapa 1-osobowa rozkładana 4 szt. Wymiary: min. 80 x 70 cm, Wysokość siedziska: min. 40 cm. Rama wykonana z litego drewna sosnowego. Elementy pomalowane lakierobejcą. Siedzisko i oparcie wyściełane, tapicerka - kolor tkaniny do ustalenia z inwestorem. 6. Stolik 4 szt. Wymiary blatu: 50 x 50 cm, Wysokość: 60 cm. Stolik wykonany z płyty meblowej laminowanej o gr. min. 25mm, krawędzie płyt zabezpieczone taśmą PCV. Podstawa z 4 nóżek metalowych w kolorze chrom, nogi stołu min. fi 45 mm. Kolor blatu do uzgodnienia z Inwestorem. Przykładowa wizualizacja na rys. nr 1 Pom. 09 POKÓJ PIELĘGNIARKI 7. Biurko z szafką i szufladami, zamykany na zamek z 2 kluczykami, uchwyty metalowe, z tylną płytą wzmacniającą - 1 szt. Wymiary min: 60 x 140 cm, Wysokość: 80 cm. Wykonany z płyty meblowej laminowanej o gr. 18 mm, krawędzie płyt zabezpieczone taśmą PCV. Kolor do uzgodnienia z Inwestorem. Przykładowa wizualizacja w rys. nr 4 8. Krzesło obrotowe 1 szt. Wymiary min.: 82 x 54,5 cm, Wysokość siedziska min. : 47 cm. Miękkie tapicerowane siedzisko i oparcie. Metalowa konstrukcja ramy malowana proszkowo. Tapicerka - tkanina w kolorze szarym. Pom. 0.10 WC PRACOWNIKÓW 9. Lustro 1 szt. Grubość szkła 4 mm Wysokość 50cm Szerokość 40 cm 10. Dozownik do mydła zawieszany 1 szt. Pojemność: 0,5 litra Materiał obudowy: stal nierdzewna, szczotkowana (grubość 0,8) Wykończenie powierzchni: satyna Wymiary min.: - wysokość: 150 mm, - szerokość: 100 mm, - głębokość: 100 mm Sposób uruchamiania: przycisk Wizjer do kontroli poziomu mydła Przeznaczenie: mydło w płynie Rodzaj montażu: naścienny, przykręcany Opakowanie zawiera zestaw wkrętów z kołkami Jedna doza mydła: 1 ml Zawór niekapek Zbiornik wielokrotnego napełniania, można uzupełniać z kanistra Sprężyna: stal hartowana Zamek i klucz: metal Atest PZH 11. Pojemnik na ręczniki papierowe 1 szt. Przeznaczenie: ręczniki papierowe ZZ Wielkość listka: do 250 x 230 mm Pojemność min.: 400 sztuk Materiał obudowy: tworzywo ABS Kolor obudowy: biało-szary Wymiary min. : - wysokość: 270 mm, - szerokość: 270 mm, - głębokość: 130 mm Sposób dozowania: wyciągnięcie jednej sztuki papieru powoduje wysunięcie się kolejnej Zamek i klucz: plastik Okienko kontrolne informujące o ilości ręczników Rodzaj montażu: naścienny, przykręcany Opakowanie zawiera zestaw wkrętów z kołkami Atest PZH 12. Pojemnik na papier toaletowy 1 szt. Przeznaczenie: papier toaletowy w jumbo rolach Wymiary roli: 180-220 mm Trzpień: 45 mm / 55 mm Materiał obudowy: plastik ABS Kolor obudowy: szary Wykończenie: satynowe Wymiary min.: - wysokość: 260 mm, - szerokość: 240 mm, - głębokość: 130 mm Zamek i klucz: plastik Rodzaj montażu: naścienny, przykręcany Opakowanie zawiera zestaw wkrętów z kołkami Pom. 0.11 POM. KLUBOWE 1 13. Regał na książki 1 szt. Wymiary: (szer. x gł.) 240 x 25 cm, Wysokość: 240 cm. Regał wykonany z płyty meblowej laminowanej o gr. 18 mm, krawędzie płyt zabezpieczone taśmą PCV. Kolor do uzgodnienia z Inwestorem, otwarty z 7 półkami poziomymi w rozstawie 30 cm, gr. półki 25 mm. Regal podzielony na 3 pionowe części, każda część po 0,80 cm. Wymiary i układ regału w rys. nr 5 14. Sofa 2-osobowa nierozkładana 2 szt. Wymiary: 130 x 87 cm, Wysokość siedziska: 46 cm. Rama wykonana z litego drewna. Elementy pomalowane lakierobejcą. Siedzisko i oparcie wyściełane, tapicerka - kolor do ustalenia z Inwestorem. 15. Fotel 1-osobowy 4 szt. Wymiary: 86 x 78 cm, Wysokość siedziska: 46 cm, Głębokość siedziska: 50 cm. Rama wykonana z litego drewna. Elementy pomalowane lakierobejcą. Siedzisko i oparcie wyściełane, tapicerka - kolor do ustalenia z Inwestorem. 16. Stolik - 2 szt. Wymiary blatu: 50 x 50 cm, Wysokość: 60 cm. Stolik wykonany z płyty meblowej laminowanej o gr. min. 25mm, krawędzie płyt zabezpieczone taśmą PCV. Podstawa z 4 nóżek metalowych w kolorze chrom, nogi stołu min. fi 45 mm. Kolor blatu do uzgodnienia z Inwestorem. Przykładowa wizualizacja na rys. nr 1 17. Stół - 2 szt. Stół wykonany z litego drewna sosnowego, z opaska pod blatem stołu. Wymiary stołu min.: 80 x 120 cm, Wysokość min.: 80 cm. Blat o gr. min. 25mm, nogi stołu gr. min. 60 x 60 mm. Przykładowa wizualizacja rys. nr 6 18. Krzesła - 8 szt. Wymiary krzesła: 80 x 45,00 cm, Wysokość siedziska: 44 cm, Lekka, stabilna, trwała chromowana konstrukcja. Siedzisko i oparcie wykonane z trwałego plastiku. Kolor szary 19. Biurko z jedną wbudowaną pólka na komputer - 2 szt. Wymiary: 60 x 120 cm, Wysokość: 80 cm. Biurko wykonane z płyty meblowej laminowanej o gr. 18 mm, krawędzie płyt zabezpieczone taśmą PCV, dolna półka pod komputer stacjonarny, zabudowany tył. Bez dolnej, wysuwanej półki na klawiaturę. Klawiatura na blacie biurka. Przykładowa wizualizacja rys. nr 7 20. Fotel obrotowy - 2 szt. konstrukcja metalowa z podłokietnikiem i oparciem, rama na 5 kółkach. Regulowana wysokość siedziska i kąt oparcia. Siedzisko i oparcie wyściełane, tapicerka w kolorze czarnym. Pom. 0.12 POM. KLUBOWE 2 21. Sofa 2-osobowa 3 szt. Wymiary: 130 x 87 cm, Wysokość siedziska: 46 cm. Rama wykonana z litego drewna. Elementy pomalowane lakierobejcą. Siedzisko i oparcie wyściełane, tapicerka - kolor do ustalenia z Inwestorem. 22. Fotel 1-osobowy 2 szt. Wymiary: 86 x 78 cm, Wysokość siedziska: 46 cm, Głębokość siedziska: 50 cm. Rama wykonana z litego drewna. Elementy pomalowane lakierobejcą. Siedzisko i oparcie wyściełane, tapicerka - kolor do ustalenia z Inwestorem. 23. Stolik 3 szt. Wymiary blatu: 50 x 50 cm, Wysokość: 60 cm. Stolik wykonany z płyty meblowej laminowanej o gr. min. 25mm, krawędzie płyt zabezpieczone taśmą PCV. Podstawa z 4 nóżek metalowych w kolorze chrom, nogi stołu min. fi 45 mm. Kolor blatu do uzgodnienia z Inwestorem. Przykładowa wizualizacja na rys. nr 1 24. Szafka pod telewizor 1 szt. Wymiary (wys. x szer. x gł.) 200 cm x 40 cm x 40 cm. Szafka podzielona na 4 części, z 4 półkami i 2 drzwiczkami. Szafka wykonana z płyty meblowej laminowanej o gr. 18 mm, krawędzie płyt zabezpieczone taśmą PCV. Szafka posadowiona na 4 nóżkach. Kolor do ustalenia z inwestorem. Wymiary i układ szafki w rys. nr 8 Pom. 0.13 POKÓJ TERAPII ZAJĘCIOWEJ 25. Stół - 2 szt. Stół wykonany z litego drewna sosnowego, z opaska pod blatem stołu. Wymiary stołu min.: 80 x 120 cm, Wysokość min.: 80 cm. Blat o gr. min. 25mm, nogi stołu gr. min. 60 x 60 mm. Przykładowa wizualizacja rys. nr 7 26. Krzesła - 8 szt. Wymiary min. krzesła: 80 x 45,00 cm, Wysokość siedziska: 44 cm, Lekka, stabilna, trwała chromowana konstrukcja. Siedzisko i oparcie wykonane z trwałego plastiku. Kolor szary 27. Szafa duża 2 szt. Wymiary min. : 80 x 180 cm, gł. 40 cm, 4 półki Szafa wykonane z płyty meblowej laminowanej o gr. min. 18 mm, krawędzie płyt zabezpieczone taśmą PCV, zamek patentowy. Półki z płyty meblowej laminowanej o gr. min. 25 mm Pom. 0.14 POM. ĆWICZEŃ 28. Szafa duża 1 szt. Wymiary min. : 80 x 180 cm, gł. 40 cm, 4 półki Szafa wykonane z płyty meblowej laminowanej o gr. min. 18 mm, krawędzie płyt zabezpieczone taśmą PCV, zamek patentowy. Półki z płyty meblowej laminowanej o gr. min. 25 mm Pom. 0.16 POKÓJ TERAPII ZAJĘCIOWEJ/ PORADNICTWA INDYWIDUALNEGO 29. Stół - 2 szt. Stół wykonany z litego drewna sosnowego, z opaska pod blatem stołu. Wymiary stołu min.: 80 x 120 cm, Wysokość min.: 80 cm. Blat o gr. min. 25mm, nogi stołu gr. min. 60 x 60 mm. Przykładowa wizualizacja rys. nr 6 30. Krzesła - 8 szt. Wymiary krzesła: 80 x 45 cm, Wysokość siedziska: 44 cm, Lekka, stabilna, trwała chromowana konstrukcja. Siedzisko i oparcie wykonane z trwałego plastiku. Kolor szary 31. Szafa duża 1 szt. Wymiary min. : 80 x 180 cm, gł. 40 cm, 4 półki Szafa wykonane z płyty meblowej laminowanej o gr. min. 18 mm, krawędzie płyt zabezpieczone taśmą PCV, zamek patentowy. Półki z płyty meblowej laminowanej o gr. min. 25 mm Pom. 0.17 BIURO 32. Biurko z szafką i szufladami, zamykany na zamek z 2 kluczykami, uchwyty metalowe, z tylną płytą wzmacniającą - 1 szt. Wymiary min: 60 x 140 cm, Wysokość: 80 cm. Wykonany z płyty meblowej laminowanej o gr. 18 mm, krawędzie płyt zabezpieczone taśmą PCV. Kolor do uzgodnienia z Inwestorem. Przykładowa wizualizacja w rys. nr 4 33. Krzesło obrotowe - 1 szt. Wymiary krzesła min.: 82 x 54,5 cm, Wysokość siedziska min.: 47 cm. Miękkie tapicerowane siedzisko i oparcie. Metalowa konstrukcja ramy malowana proszkowo. Tapicerka - tkanina w kolorze szarym. 34. Szafka mała 1 szt. Wymiary min.: 45 x 90 cm, gł. 45 cm, 1 półka. Szafa wykonane z płyty meblowej laminowanej o gr. 18 mm, krawędzie płyt zabezpieczone taśmą PCV, zamek patentowy. Z drzwiami rozwieranymi i 1 półką wewnątrz. Szafka posadowiona na 4 nóżkach. Wymiary i układ półki w rys. nr 9 35. Szafa duża 1 szt. Wymiary min. : 80 x 180 cm, gł. 40 cm, 4 półki Szafa wykonane z płyty meblowej laminowanej o gr. min. 18 mm, krawędzie płyt zabezpieczone taśmą PCV, zamek patentowy. Półki z płyty meblowej laminowanej o gr. min. 25 mm. Pom. 0.19 ŁAZIENKA DAMSKA 36. Lustro z regulowanym kątem położenia (przystosowane dla osób niepełnosprawnych) 1 szt. Lustro uchylne w pełnej ramie 60×60 cm dla osób niepełnosprawnych malowane proszkowo na kolor biały. 37. Dozownik do mydła zawieszany 2 szt. Pojemność: 0,5 litra Wymiary min.: - wysokość: 150 mm, - szerokość: 100 mm, - głębokość: 100 mm Sposób uruchamiania: przycisk Wizjer do kontroli poziomu mydła Przeznaczenie: mydło w płynie Rodzaj montażu: naścienny, przykręcany W opakowaniu zestaw wkrętów z kołkami Jedna doza mydła: 1 ml Zawór niekapek Zbiornik wielokrotnego napełniania, można uzupełniać z kanistra Sprężyna: stal hartowana Zamek i klucz: metal 38. Pojemnik na ręczniki papierowe 1 szt. Przeznaczenie: ręczniki papierowe ZZ Wielkość listka: do 250 x 230 mm Pojemność: 400 sztuk Materiał obudowy: tworzywo ABS Wymiary min. : - wysokość: 270 mm, - szerokość: 270 mm, - głębokość: 130 mm Sposób dozowania: wyciągnięcie jednej sztuki papieru powoduje wysunięcie się kolejnej Zamek i klucz: plastik Okienko kontrolne informujące o ilości ręczników Rodzaj montażu: naścienny, przykręcany Opakowanie zawiera zestaw wkrętów z kołkami Posiada atest PZH 39. Pojemnik na papier toaletowy 1 szt. Przeznaczenie: papier toaletowy w jumbo rolach Wymiary roli: 180-220 mm Trzpień: 45 mm / 55 mm Materiał obudowy: plastik ABS Kolor obudowy: szary Wykończenie: satynowe Wymiary: - wysokość: 260 mm, - szerokość: 240 mm, - głębokość: 130 mm Zamek i klucz: plastik Rodzaj montażu: naścienny, przykręcany Waga netto: 0,60 kg Opakowanie zawiera zestaw wkrętów z kołkami 40. Zestaw prysznicowy (drążek kątowy, kotara, siedzisko uchylne) 1 komplet Drążek kątowy 1 szt. - drążek o wym. min. 90 x 90 cm, malowany proszkowo, kolor biały, uchwyt sufitowy. Kotara 1 szt. - Zasłona prysznicowa zmywalna nie chłoniąca wody. Wym. min. 200 x 200 cm, Mocowanie standard pvc. Siedzisko składane 1 szt. - Dane techniczne Materiał Stal węglowa Wykończenie Farba epoksydowa biała Grubość pokrycia epoksydowego 70µ Wymiary całkowite min. po rozłożeniu " wysokość 150 mm " szerokość 440 " głębokość 460 mm Średnica rury ? 32 Grubość stali 1,5 mm Rodzaj łączenia elementów stalowych Spawanie TIG Maksymalne obciążenie 120 kg Zabezpieczenia Plastikowe osłony na wystające śruby Mocowanie 8-śrubowe, ścienne Śruby 8 śrub ze stali nierdzewnej z sześciokątną główką (8 mm x 70 mm) Kołki rozporowe 8 kołków nylonowych (10 mm x 50 mm) Waga siedziska 4,4 kg Waga kartonu 1 szt. 5,35 kg 41. Zestaw uchwytów dla potrzeb osób niepełnosprawnych - 1 kpl Uchwyt poziomy 1 szt. - uchwyt prosty dł. min. 30cm dla osób niepełnosprawnych, malowany proszkowo, kolor biały fi25, mocowany do ściany w 2 miejscach. Poręcz uchylna ścienna 1 szt. Materiał: stal węglowa Wykończenie: farba epoksydowa biała Kształt poręczy: łukowa Długość poręczy min.: 700 mm Wymiary całkowite min.: 113 x 150 x 700 mm Średnica rury min.: ? 32 Grubość stal min.i: 1,5 mm (rura), 3-4 mm (wspornik) Rodzaj łączenia elementów stalowych: spawanie TIG Uchylanie w górę Zabezpieczenia: progresywny system hamulcowy Maksymalne obciążenie: 120 kg Mocowanie: 6-śrubowe, ścienne 42. Podręczna półka wisząca 1 szt. Półka wisząca, metalowa, malowana proszkowo kolor biały. Wymiary min.: Szerokość:55cm Wysokość (cm):25cm Głębokość (cm):25cm Pom. 0.20 UMYWALNIA / PRASOWALNIA / PRALNIA / SUSZARNIA 43. Suszarka do wieszania ubrań, stojąca, składana - 1szt. całkowita powierzchnia suszenia min.: 22 m? materiał: stal powlekana żywicą Wymiary min. wysokość: 110 cm szerokość: 56 cm długość: 180 cm średnica prętów: 6 mm szerokość złożonej suszarki: 5 cm kolor do ustalenia z inwestorem 44. Deska do prasowania 1 szt. Konstrukcja metalowa malowana proszkowo. Powierzchnia prasowania w obiciu materiałowym odpornym na wysokie temperatury. Długość: min. 125 cm, Szerokość: ok. 38 cm, Wysokość: ok. 85 cm. Pom. 0.21 POM. PORZĄDKOWE 45. Zestaw/wózek do sprzątania - 1 szt. Wózek do sprzątania dwuwiaderkowy min. 2x17 l z uchwytem na worek. wymiary wózka min.: wys.100,5 cm / szer. 40 cm / dł. 118,5 cm konstrukcja ze stali chromowanej metalowy uchwyt prowadzący uchwyt na koszyk: stal chromowana uchwyt na worek o pojemności min. 120 l: stal chromowana dolny podest - uniemożliwia opadanie worka na podłogę, metalowe ramię prasy prasa do mopów, którą można w łatwy sposób demontować 2 wiaderka poj. min 17 litrów z podziałką wiaderka wykonane z tworzywa sztucznego odpornego na uszkodzenia Min. 4 x osłony boczne - ochrona mebli i ścian 4 x gumowe kółka Pom. 0.22 ŁAZIENKA MĘSKA 46. Lustro z regulowanym kątem położenia (przystosowane dla osób niepełnosprawnych) 1 szt. Lustro uchylne w pełnej ramie 60×60 cm dla osób niepełnosprawnych malowane proszkowo na kolor biały. 47. Dozownik do mydła zawieszany 2 szt. Pojemność: 0,5 litra Wymiary min.: - wysokość: 150 mm, - szerokość: 100 mm, - głębokość: 100 mm Sposób uruchamiania: przycisk Wizjer do kontroli poziomu mydła Przeznaczenie: mydło w płynie Rodzaj montażu: naścienny, przykręcany W opakowaniu zestaw wkrętów z kołkami Jedna doza mydła: 1 ml Zawór niekapek Zbiornik wielokrotnego napełniania, można uzupełniać z kanistra Sprężyna: stal hartowana Zamek i klucz: metal 48. Pojemnik na ręczniki papierowe 1 szt. Przeznaczenie: ręczniki papierowe ZZ Wielkość listka: do 250 x 230 mm Pojemność: 400 sztuk Materiał obudowy: tworzywo ABS Wymiary min. : - wysokość: 270 mm, - szerokość: 270 mm, - głębokość: 130 mm Sposób dozowania: wyciągnięcie jednej sztuki papieru powoduje wysunięcie się kolejnej Zamek i klucz: plastik Okienko kontrolne informujące o ilości ręczników Rodzaj montażu: naścienny, przykręcany Opakowanie zawiera zestaw wkrętów z kołkami Posiada atest PZH 49. Pojemnik na papier toaletowy 1 szt. Przeznaczenie: papier toaletowy w jumbo rolach Wymiary roli: 180-220 mm Trzpień: 45 mm / 55 mm Materiał obudowy: plastik ABS Kolor obudowy: szary Wykończenie: satynowe Wymiary: - wysokość: 260 mm, - szerokość: 240 mm, - głębokość: 130 mm Zamek i klucz: plastik Rodzaj montażu: naścienny, przykręcany Waga netto: 0,60 kg Opakowanie zawiera zestaw wkrętów z kołkami 50. Zestaw prysznicowy (drążek kątowy, kotara, siedzisko uchylne) 1 komplet Drążek kątowy 1 szt. - drążek o wym. min. 90 x 90 cm, malowany proszkowo, kolor biały, uchwyt sufitowy. Kotara 1 szt. - Zasłona prysznicowa zmywalna nie chłoniąca wody. Wym. min. 200 x 200 cm, Mocowanie standard pvc. Siedzisko składane 1 szt. - Dane techniczne Materiał Stal węglowa Wykończenie Farba epoksydowa biała Grubość pokrycia epoksydowego 70µ Wymiary całkowite min. po rozłożeniu " wysokość 150 mm " szerokość 440 " głębokość 460 mm Średnica rury ? 32 Grubość stali 1,5 mm Rodzaj łączenia elementów stalowych Spawanie TIG Maksymalne obciążenie 120 kg Zabezpieczenia Plastikowe osłony na wystające śruby Mocowanie 8-śrubowe, ścienne Śruby 8 śrub ze stali nierdzewnej z sześciokątną główką (8 mm x 70 mm) Kołki rozporowe 8 kołków nylonowych (10 mm x 50 mm) Waga siedziska 4,4 kg Waga kartonu 1 szt. 5,35 kg 51. Zestaw uchwytów dla potrzeb osób niepełnosprawnych - 1 kpl Uchwyt poziomy 1 szt. - uchwyt prosty dł. min. 30cm dla osób niepełnosprawnych, malowany proszkowo, kolor biały fi25, mocowany do ściany w 2 miejscach. Poręcz uchylna ścienna 1 szt. Materiał: stal węglowa Wykończenie: farba epoksydowa biała Kształt poręczy: łukowa Długość poręczy min.: 700 mm Wymiary całkowite min.: 113 x 150 x 700 mm Średnica rury min.: ? 32 Grubość stal min.i: 1,5 mm (rura), 3-4 mm (wspornik) Rodzaj łączenia elementów stalowych: spawanie TIG Uchylanie w górę Zabezpieczenia: progresywny system hamulcowy Maksymalne obciążenie: 120 kg Mocowanie: 6-śrubowe, ścienne 52. Podręczna półka wisząca 1 szt. Półka wisząca, metalowa, malowana proszkowo kolor biały. Wymiary min.: Szerokość:55cm Wysokość (cm):25cm Głębokość (cm):25cm Pom. 0.23 POMIESZCZENIE OGÓLNODOSTĘPNE/ JADALNIA 53. Stół - 4 szt. Stół wykonany z litego drewna sosnowego, z opaska pod blatem stołu. Wymiary stołu min.: 80 x 120 cm, Wysokość min.: 80 cm. Blat o gr. min. 25mm, nogi stołu gr. min. 60 x 60 mm. Przykładowa wizualizacja rys. nr 6 54. Krzesła - 16 szt. Wymiary krzesła: 80 x 45,00 cm, Wysokość siedziska: 44 cm, Lekka, stabilna, trwała chromowana konstrukcja. Siedzisko i oparcie wykonane z trwałego plastiku. Kolor szary. 55. Regał 2 szt. Wymiary: 70 x 210 cm, gł. 40 cm, 5 półek. Szafa wykonane z płyty meblowej laminowanej o gr. 18 mm, krawędzie płyt zabezpieczone taśmą PCV. Wymiary oraz układ regału w rys. nr 10. Pom. 0.24 ZMYWALNIA 56. Stół ze zlewem 1-komorą i dolna półką 1 szt. Stół ze zlewem jednokomorowym z lewej strony i półka dolną wykonany ze stali nierdzewnej przeznaczony do samodzielnego montażu. W komorze zlewu znajduje się otwór odpływowy o średnicy min. 5,2 cm. Komora zlewu o wymiarach min. 40x40x25 cm. W blacie na wysokości środka komory zlewu zaślepiony otwór pod baterię o średnicy min. 3,3 cm. Standardowo stół wyposażony jest w rant tylni. Regulowane nóżki z tworzywa. Wymiary: Wysokość min.: 85 cm Długość min.: 100 cm Szerokość min.: 60 cm Przykładowa wizualizacja na rys, nr 11. 57. Szafa przelotowa ze stali nierdzewnej z drzwiami suwanymi po obu stronach 1 szt. szafa wykonana z wysokiej jakości stali nierdzewnej, stopki h min. 5 cm, regulowane +/- 15 mm, dwoje drzwi przesuwnych, trzy półki nieprzestawne, łatwe do demontażu szerokość - 100cm głębokość - 50 cm wysokość - 200 cm Pom. 0.25 KUCHNIA 58. Szafki kuchenne o szer. 3,6m gł. 60cm wys. 85 cm z blatem kuchennym o wym. 4 x 65 cm. Wysokość szafek 85 cm, z blatem ca 88 cm. Szafki wykonany z płyty meblowej laminowanej o gr. min. 18 mm, krawędzie płyt zabezpieczone taśmą PCV. Półki 6 szt. gr. min. 25 mm. Kolor frontu, korpusu szafek, szuflad, obrzeży do ustalenia z inwestorem. 4 szafki o łącznej długości 3,80m (1 - 100 cm, 2 - 50 cm, 3 - 110 cm, 4 - 100 cm). W zestawie 2 szt. wkładu na sztućce. Tworzywo plastik, wym. min. Dł:49xSzer:33xWys:5 cm. Szadki na nóżkach. Wymiary oraz układ szafek w rys. nr 12. 59. Wyposażenie kuchni - pozostałe elementy - 1 kpl. Garnki ze stali nierdzewnej kolor srebrny. Patelnia wykonane z aluminium, pokrytego dwuwarstwową powłoką ceramiczną, kolor czarny ˘ Garnek z pokrywką 16 cm, 1,5 l, ˘ Garnek z pokrywką 20 cm, 2,5 l, ˘ Garnek z pokrywką 24 cm, 2,5 l, ˘ Garnek z pokrywką 24 cm, 4,0 l, ˘ Garnek z pokrywką 24 cm, 5,5 l, ˘ Patelnia z pokrywką 20 cm, ˘ Patelnia z pokrywką 24 cm, ˘ Patelnia z pokrywką 28 cm, ˘ Patelnia z pokrywką 30 cm, ˘ Zestaw talerzy, kubków, szklanek 40 szt. ˘ Sztućce 40 kpl. Uwagi: Do ceny należy doliczyć transport oraz montaż mebli. Należy doliczyć montaż zlewozmywaka 2 komorowego w blacie mebli kuchennych. Wszystkie elementy wyposażenia powinny posiadać wymagane przepisami Atesty i dopuszczenia do użytkowania w budynku użyteczności publicznej. Montaż wyposażenia wg wytycznych producenta, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz z zachowaniem w szczególności bezpieczeństwa użytkowania. Wiążąca jest zgoda Zamawiającego na zmianę przez Wykonawcę proponowanych wymiarów poszczególnych pozycji opisu przedmiotu zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 39100000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
39200000-4
39300000-5
39700000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2017-12-27

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 zadanie polegające na dostawie wraz z montażem mebli, o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór oferty na dostawy Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1 657.20 zł

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 0
Maksymalna liczba wykonawców  0
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dopuszczalne zmiany umowy nastąpić mogą zgodnie z okolicznościami przewidzianymi w art. 144 ustawy Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-12-07, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> pl
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH